dinsdag 15 mei 2018

Fab Friday 137

Hoi!

Ik ben weer aan het opruimen geweest en ik kom om in het dessinpapier of DSP zoals ze dat bij SU! noemen. Ik besloot er mee aan de slag te gaan en wat retired DSP van SU! te gebruiken. Ik ben gek op streepjes en stippen, staat eigenlijk altijd leuk en overal mee te combineren.

Ik gebruikte de stekch van Fab Friday en maakte onderstaande kaarten.
Voor de donkerblauwe kaart gebruikte ik een stempeltje van Taylored expressions en ik kleurde mijn afdrukje met de SU! Stampin´ blends en ik knipte het afdrukje uit (er zaten geen malletjes bij ).





Ik maakte nog een tweede kaart maar dan met een afdrukje van Eline's animals, deze lag nog op mijn bureau.


Ik ga snel mijn kaart linken bij Fab Friday en daarna naar mijn werk.
Groetjes Jolanda


7 opmerkingen:

Danielle zei

Ik heb ook ontzettend veel papier en gebruik het steeds minder vaak.... jouw kaartjes zijn leuk, ik zal mijn papiertjes binnenkort toch ook weer eens uit de kast halen!

Heather zei

Gosh, these are both adorable! I think I like the bunny with the kite best, but what a great way to showcase colors! Thanks so much for playing at Fab Friday!

Nicole Parmentier zei

Wat een snoepies! Dit leuke papier heeft inderdaad niet veel nodig, de lieve diertjes komen zo helemaal tot hun recht!

Je@net zei

Erg leuke kaarten, Jolanda!

Ellen zei

Twee gave kaartjes! Altijd leuk om met designpapier te werken. In dit geval heeft dat ook niet veel meer nodig dan die leuke beesten en een tekstje. Nog een fijne dag!

Brenda Myers zei

Very cute cards!! Love the cute animals!! Thank you for joining us at Fab Friday!!

Bada-Bing Creations zei

Awe, that little bunny is so cute! I love the stripes with the scallops! Thanks for playing at Fab Friday!