zaterdag 23 december 2017

Ho Ho Ho

Hallo!

leuk dat je ook vandaag weer even langskomt op mijn blog.
vandaag weer een kerstkaart, ik hoop dat ze allemaal goed zijn aangekomen .

Deze kaart maakte ik met een Blueprint van MFT, 1 van mijn favorieten , met een paar leuke papiertjes en een stempelafdrukje heb je zo een leuke kaart.

het afdrukje stempelde ik op whisper white van SU! dat is niet spierwit en blend heel mooi. het past ook bij het meeste DSP van SU! Sinds kort heeft SU! ook alcoholmarkers, ik kocht een paar setjes om uit te proberen, ik ben mijn copics gewend en best huiverig om iets anders te proberen maar ik vind ze heel fijn kleuren, deze markers zijn ook bij mij te bestellen, vanaf 3 januari begint de Sale-A-Bration weer en mag je bij een bestelling vanaf 60,- een gratis item uitkiezen, en hij is weer heeeeeel erg leuk dit jaar!

De achtergrond papiertjes komen uit een blokje van Pebbles en de stempel is van MFT.




Vandaag ga ik met Tom een taart versieren bij Knutselrijk, ik ben heel erg benieuwd naar deze ouder/kind workshop. Tom vind het erg leuk om taarten te versieren en ik eet ze heel graag op. Prima combinatie al zeg ik het zelf.

Groetjes en fijne dag!

Jolanda





2 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke kaart, Jolanda. Zelf ben ik ook heel tevreden over de Stampin Blends. Heb weinig kleurervaring en vind dat je hier al een erg mooi resultaat van krijgt.
Veel plezier vandaag en eet smakelijk!

Nicole Parmentier zei

Deze leukerd hangt aan mijn lijntje in de kamer, superblij mee!! Ik dacht dat hij met copics gekleurd was. Geen verschil met de stampin blends volgens mij. En was je versierde taart lekker??