zondag 24 december 2017

Furry and Bright

Hallo!

Vandaag het laatste kerstkaartje van dit jaar, ik heb mij voorgenomen om vanaf volgend jaar regelmatiger kerstkaarten te maken want ik heb nog zo veel leuke spullen liggen waar ik niks mee heb gedaan.

Ik vind deze stempelset van MFT zo geweldig, ik hoop echt dat ze nog een keer met een meer neutrale set komen , die verdwijnt dan meteen in mijn winkelmandje.

De komende tijd weer wat verjaardagskaarten maken maar eest laat ik dit kaartje nog even zien.

Het hondje kleurde ik met copics  en het DSP is van SU! maar is al retired 
(helaas).


Verder niet heel veel poespas op dit kaartje maar daar hou ik van.

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer.

Groetje Jolanda

2 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke kaart, Jolanda.
En jullie ook fijne kerstdagen gewenst!

Nicole Parmentier zei

Daar hou ik je aan! Volgend jaar gaan we gewoon dagjes inlassen om samen met een leuke set aan de slag te gaan. Lekker kletsen en kleuren. Deze lieve hondjes bijvoorbeeld, ik vind ze geweldig. Superleuk kaartje!