zondag 29 oktober 2017

Einde hoofdstuk

Afgelopen vrijdag was dan eindelijk mijn laatste dag op mijn werk, best raar want ik realiseerde mij dat het best wel eens mijn laatste dag als doktersassistente zou kunnen zijn.
Ik ga er in ieder geval van uit dat ik het heel leuk ga hebben op mijn nieuwe werk.Het wordt tijd voor rust in de tent!

Ik ben nog niet toe aan de donkere winterdagen maar afgelopen nacht ging toch echt de klok weer een uur terug. Ik baal hier elk jaar weer vreselijk van want ik hou van de lange zomerdagen.
Ach we moeten het er maar mee doen.

Ik kwam op een ander blog een leuke challenge tegen en besloot ook mee te doen.
Een hele lange tijd gelden kocht ik in Amerika de stempelset Spring Woods van Papertrey ink. Hier in Nederland nergens te koop dus via via naar Nederland laten komen, maar nog nooit gebruikt.
 Leuke washi tapejes uitgezocht en ik ben er mee aan de slag gegaan. Ik heb best wel wat rolletjes washi maar ze passen niet allemaal leuk bij elkaar, deze combinatie vond ik wel leuk en lekker fris.
Ik maakte 2 kaartjes want dat is lekker makkelijk voor de voorraad.



Met deze kaartjes doe ik mee aan de washi challenge van Stamp, Ink , Paper





En hier zijn mijn kaartjes.







Ik ben nog lekker 2 dagen vrij dus ik ga proberen nog wat meer kaarten te maken.

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog!
Groetjes Jolanda



3 opmerkingen:

Carolyn Lindenmayer zei

So pretty Jolanda, I really love what you've created. Thanks so much for joining us this week at Stamp, Ink, Paper. Carolyn xx

Je@net zei

Twee erg mooie kaarten, Jolanda.
Geniet van je vrije dagen!

Nicole Parmentier zei

Je kaartjes zijn echt prachtig Jolanda! en inderdaad gaat dit boek dicht maar gelukkig gaat er weer een ander open. Ik hoop echt dat je heel veel plezier in je nieuwe baan gaat hebben.. inderdaad eindelijk rust in de tent, succes!! ;-)