maandag 5 juni 2017

druk , druk, druk

Hallo!!

Soms heb je weleens zo´n periode waarin je aan het eind van de dag jezelf afvraagt wat je toch gedaan hebt die dag. Dat soort dagen heb ik de afgelopen weken echt heel vaak gehad.

Sinds een paar weken weet ik dat ik vanaf 1 juli weer in een huisartsenpraktijk kan gaan werken, ik heb een leuke baan gevonden, dicht bij huis en in een gezellige kleine praktijk. Mijn avontuur als verzorgende-IG komt snel ten einde, het was toch niet wat ik zocht en je weet pas wat je mist als je het niet meer hebt.

Vorig weekeind kregen we nieuwe dakpannen en was het zo heet dat ik niet kon knutselen op zolder, dat gestommel van die mannen op het dak hielp ook niet echt mee, maar we kunnen er iig weer jaren tegenaan met onze nieuwe dakpannen.

Ik maakte wel een aantal kaarten even tussendoor toen het weer wat koeler was, en soms moet ik ook gewoon even met papier frutsen. Ik maakte deze koeien kaart, lekker simpel maar ik ben zeer tevreden met het resultaat, ik g er zeker nog meer maken de komende dagen.


Al een aantal jaar zit het in mijn hoofd dat ik graag zou willen leren haken, van die leuke knuffels en kleine beestjes. Granny's heb ik weleens gehaakt maar daar deed ik verder niet veel mee, die zijn naar het goede doel gegaan. maar die leuke knuffels die had ik nog nooit geprobeerd. Tot afgelopen week, mijn oude buurmeisje kan heel leuk haken en zij wilde mij wel helpen met het opzetten van een simpel haakwerkje, een vogeltje. Lukte allemaal prima tot mijn mini bolletje katoen op was en het vogeltje nog niet af was. het halve vogeltje maar weer uitgehaald en ik begin komende week aan een nieuw vogeltje, ik ben er nu helemaal klaar voor.
Met het kleine bolletje katoen haakte ik wel weer een granny maar dan eentje die ik nog niet eerder haakte ( met de lelijkste kleur uit het pakje).



De afgelopen drie dagen gewerkt, nog 5 diensten te gaan en dan neem ik afscheid en heb ik 2 weken vrij, ik ga daar heerlijk van genieten!
Komende week ben ik ook vrij ( wat een luxe)!! ik ga in ieder geval lekker knutselen en een vogeltje haken.


Groetjes Jolanda



6 opmerkingen:

Sarah zei

Jou koe kaartje is leuk en haken is heel ontspannend! Succes nog!

Je@net zei

Super leuke kaart, Jolanda.
En wat fijn dat je weer een nieuwe job gevonden hebt. Klinkt goed, dus ik wens je alvast veel succes in je nieuwe baan. Maar nu eerst genieten van je weekje vrij en daarna de laatste loodjes in je huidige baan. Succes ermee!

nanskidrewski zei

The cow card is so cute. Brought a smile to my face.

Nicole Parmentier zei

Zo een dag heb ik vandaag ook.. volgens mij heb ik alleen maar ge-appt vandaag.. (met jou hi hi) Je kaartje is schattig en haken... ohh dat wil ik zo graag kunnen. Ik vind die dekens met al die blokjes helemaal geweldig! Geniet van je vrije dagen en tot zaterdag!

Cornelie zei

Ben het even op gaan zoeken hoor, je blog! O, ja ik wist het weer hoor toe ik je bericht met washi tape weer zag. Je moet het me maar niet kwalijk nemen, ik sla niet alles op ;-)
Erg leuk om je te ontmoeten, ook al hebben we niet echt heel veel gekletst, de sfeer was gezellig!
Je kaart met de koe is super leuk. Ik heb wel een zwak voor koeien...ik heb nog ergens een half afgemaakte kaart liggen. Deze moet ik maar eens afmaken.
Haken vind ik super knap. Niets voor mij, helemaal geen geduld voor. Ben benieuwd naar je beestjes.
Succes met je nieuwe baan, klinkt goed!
Fijne zondag verder en wie weet zien we elkaar nog eens.
Groetrjes Cornelie

Myriam zei

Geweldige koeienkaart! Geniet van je 2 vrije weekjes, veel succes met haken en met je nieuwe baan.