zaterdag 7 januari 2017

Match the sketch 158

Deze week had ik vakantie maar het kaarten maken schoot er een beetje bij in. Tijd om serieus weer eens mee te gaan doen met een uitdaging en Match the Sketch had weer een leuke sketch dus ik besloot daar aan mee te doen.

Ik heb de stempelset perfectly wrapped bij gebruikt want die had ook nog niet veel inkt gezien en dat terwijl het toch een veelzijdige set is.

 Mijn uitwerking van deze sketch.




Lekker vrolijk kaartje voor een donkere dag. mijn blog is ook weer helemaal bijgewerkt , de nieuwe SU! catalogus is in te zien en ook de SAB folder.
Volgende week krijg ik de nieuwe aquarelpotloden binnen, ik ben zeer benieuwd!
Morgen mijn laatste vakantie dag en dan begin ik Maandag aan een nieuwe baan.

Groetjes Jolanda

4 opmerkingen:

Je@net zei

Leuke kaart, Jolanda.
Fijn weekend en veel succes in je nieuwe baan!

Nicole Parmentier zei

Ik liep een beetje achter op je blog zag ik. Dit is ook al zo een lekker fris kaartje. De geemboste stenen zijn er ook gaaf er bij. (wil ik ook!) Het challengeblog kende ik nog niet, zal eens gaan kijken.. Heel veel succes maandag!!!!!

Nadine zei

Pretty card! Thanks for playing with us at Match the Sketch!

Fanny zei

Deine Karte gefällt mir, da hast du den Sketch schön umgesetzt! Vielen Dank für deine Teilnahme bei Match-the-Sketch und viel Glück bei der Challenge! Liebe Grüße, Fanny