zaterdag 14 januari 2017

Challenge # 99

Na een heftig weekje tijd gemaakt om een kaart te maken. De eerste week op mijn nieuwe werk, er komt veel op je af en er is nog veel te leren maar ik heb het goed naar mijn zin gehad.
Nu lekker vrij en volgende week 2 avonddiensten, dat is lang geleden maar ik denk dat ze net zo goed bevallen als ze vroeger deden.
Met de kaart die ik in mijn vorige blogbericht plaatste kwam ik in de top 3 bij Match the sketch.Ik ben daar erg blij mee!




Ik ben met deze kaart aan de slag gegaan met de challenge op CAS on Sunday en de opdracht was, zwart, wit en 1 kleur naar keuze.
Nou kreeg ik afgelopen week ook mijn Stampin'Up! bestelling binnen en daar zaten mijn aquarelpotloden bij. Een goede gelegenheid om deze eens mooi uit te proberen.Ik gebruikte de kleur Pacific point en de bloemen komen uit de stempelset Love& Affection.

De tekst stempelde ik met Archival inkt op aquarelpapier en deze tekst komt uit een SAB set van vorig jaar.



 Wat mij betreft mag SU! nog veel meer kleuren uit gaan brengen want het is echt heel erg leuk om te kleuren met deze potloden, ook voor beginners.De set die nu is uitgebracht bevat 13 kleuren, lekker frisse kleuren om mee te beginnen , laten we maar hopen dat met de nieuwe jaarcatalogus de collectie wordt uitgebreid.
Ik zie dat het ondertussen weer heeft gesneeuwd, niet echt mij  ding, ik hoop dan ook dat alles morgen weg is.

Fijn weekeind!
Groetjes Jolanda


3 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Jolanda.
Heb de potloden van de week ook binnen gekregen. Nog geen tijd gehad om ermee aan de freubel te gaan. Ga er morgen maar eens lekker voor zitten, wordt er echt weer voor!

Nicole Parmentier zei

Leuk kaartje Jolanda! Ben benieuwd naar de potloden. Ik heb zelf nog aquarelpotloden die bijna 25 jaar oud zijn... ben benieuwd of ze veel anders zijn dan deze. Succes met je nachtdiensten & tot snel!

Zw@@n zei

Moooooooi, Jolanda. Prachtige kleur blauw. Top, kaartje. Leuk dat je mee doet met CAS on Sunday. Liefs, Wilma