zondag 1 mei 2016

1 kaart

Afgelopen week had ik een weekje vakantie en net als iedereen hadden wij hier in Eindhoven echt vervelend weer, ik had dat al aan zien komen en had dus gedacht heel veel te gaan knutselen. Alvast mijn make & Take voorbereiden enz.
helaas is daar niet veel van gekomen van die knutselplannen want wij gingen uiteindelijk op keukenjacht.
Koningsdag ging mijn oven kapot en ik kan echt niet onder oven/ magnetron, het gasfornuis moet ook al aangezwengeld worden en de afzuigkap wil ook niet helemaal meer mee. Over de deurtjes heb ik het dan nog niet want dat is helemaal schandalig.

DE keuken hebben we nog niet gevonden maar ik heb wel 1 hele kaart gemaakt , heel simpel, met een paar strookjes DSP en bloemen die ik maakte met de Botanical Builder framelits.



Ik hoop dat ik komende week toch nog wat tijd kan nemen om aan de knutsel te gaan, Dinsdag mag ik in ieder geval de nieuwe catalogus bestellen!

Voor de make & Take van 20 mei zijn nog wat plaatsjes vrij, geef je dus snel op!

Groetjes,
Jolanda

1 opmerking:

Nicole Parmentier zei

Prachtig kaartje! Mooie kleuren!! Ben natuurlijk heel benieuwd naar wat de keuken uiteindelijk gaat worden, succes met de jacht!