dinsdag 26 april 2016

Make & Take

Vanaf 1 juni gaat de nieuwe jaarcatalogus van Stampin' Up! in en ik heb hem al in mijn bezit, erg leuk natuurlijk maar hij is zooooo leuk dat ik het wachten wel erg lang vind duren. gelukkig mocht ik omdat ik naar Onstage ging wat spullen vooruit bestellen en met die nieuwe mooie producten ga ik een Make &Take geven, je maakt 1 kaartje en je krijgt de nieuwe catalogus van Stampin' Up!

Er zijn nog plaatsen beschikbaar voor vrijdag 20 mei, gezellig een kaartje maken en alvast door de nieuwe catalogus bladeren.







1 Juni gaat de eerste verzamelbestelling de deur uit, de verzendkosten zijn voor mij als jij jouw bestelling bij mij thuis op komt halen.
Bestel jij tijdens deze verzamelbestelling voor minimaal 40,- dan maak jij kans op een leuk SU! cadeautje!!

Groetjes Jolanda

Geen opmerkingen: