zondag 17 mei 2015

Laatste Challenge AW41

Hoi,

Hier weer een blogbericht, ik heb weer een Triple time stamping kaart gemaakt maar nu voor een andere challenge. Deze is voor de allerlaatste challenge van Around the world stampin' Up! challenges, heel erg jammer want deze challenge was erg leuk om aan mee te doen, voldoende tijd om iets te maken en leuke opdrachten. 
Ik ga nog eens goed zoeken naar andere challenges om aan mee te doen, helaas ontbreekt ook hier soms de tijd om veel actiever met mijn hobby bezig te zijn, een dag is zo voorbij.


De challenge voor deze keer is deze


Ik ben met iets leuks aan de slag gegaan wat wel wat voorbereiding nodig had, mijn upline vertelde mij dat zij van haar butterflies thinlits dies een stempel had gemaakt, de vlinders op dun foam uitgestanst en de stansjes op elkaar gelijmd. 
nou vond ik bij de "Big bazar"een pakje  met hobbyfoam wat perfect door de Big Shot gedraaid kan worden, dit heb ik voor beide vlinders een paar keer gedaan en zo een stempel gemaakt.
En de afdruk is erg mooi vind ik zelf. de grote vlinder heb ik nog niet uitgeprobeerd maar dat gaat nog komen.

Voor bloem en het takje heb ik de stempelset  Crazy about you gebruikt, bij het maken van een triple Time stamping kaart is een photopolymer stempel erg makkelijk, je ziet zo goed of er geen witte vlekken langs het randje zichtbaar zijn. Een workshop voor de Triple time stamping kaart vind je hier bij Cards en Scrap


En dan hier mijn uitwerking van deze challenge, ik vind hem zelf heeeeel mooi, ik heb geen tekst gebruikt omdat ik hem eigenlijk al vol genoeg vind en er hoeft natuurlijk niet altijd een tekst op te staan.




Ik denk dat dit ook een leuke kaart zou zijn om een keer te maken bij een workshop, lijkt jou dat ook leuk?

Groetjes Jolanda

4 opmerkingen:

Sarah zei

Heel mooi !! En bedankt omdat te delen van die foam . Ik heb foam al wel gestanst voor andere projectjes en ik heb al wel eens met foam gestempeld , maar ik combineerde het nog niet zoals jij deed . Tof !!! ☆ Sarah ☆

trudelmj zei

Very nice, Jolanda! Thank you for your participation!

Miriam zei

Wow!! Hij is echt supermooi geworden! En wat komen die gestempelde vlinders mooi uit!

Nicole Parmentier zei

Prachtig Jolanda! Idd een mooi effect met de foam, ondanks de drukke achtergrond komt de vlinder er heel mooi uit!