maandag 27 april 2015

Petal Potpourri

De retired lijst staat al weer een aantal dagen online en een heleboel is al uitverkocht, helaas ook de mooie In-Colors die vervangen gaan worden.
Ik moest erg wennen aan deze kleuren in het begin maar ben ze toch wel mooi gaan vinden, ik ben er van overtuigd dat er weer mooie nieuwe kleuren voor in de plaats komen.

Mijn moeder verstuurd nogal wat kaarten en haar voorraad moet een beetje aangevuld worden, ik heb een paar kaarten voor haar gemaakt.

Ik heb een aantal retired producten gebruikt maar ook stempels en ponsen die nog wel verkrijgbaar zijn.











Als basis voor beide kaarten heb ik Crumb cake cardstock gebruikt, het achtergrond papier komt uit de set Sweet Sorbet en is helaas retired.

Daarna  heb ik met Pistachio Pudding en Crisp Cantaloupe de hexagon hive thinlit mal gebruikt om dat leuke raster te krijgen.
Met de Petal Potpourri en de petite petals in de zelfde kleuren de bloemen gestempeld en uitgeponst en deze op elkaar geplakt, de kleine bloemetjes zijn geponst met een itty bitty flower pons maar deze is al langer retired en echt nergens meer te koop .

Op deze manier maak je in slechts een half uurtje een leuke kaart.

Heel veel groetjes ,
Jolanda



gebruikte materialen:






Geen opmerkingen: