zaterdag 8 november 2014

Color Challenge PPA226

Hallo,

Ik heb me voorgenomen om vaker mee te doen aan challenges op internet en ik kwam toevallig op het leuke challenge blog Pals Paper Arts en vond daar de Color challenge PPA226 waarbij je met de volgende kleuren iets leuks/ moois moet maken.
Recently i decided to participate in challenges more often and i came across the Pals Paper Arts blog and they have a very nice Challenge now so i decided to make a card.
Gelukkig heb ik deze mooie kleuren van SU! en ben er meteen mee aan de slag gegaan en dit is het resultaat.
Luckaly i do have all these fabulous SU! colors and i made this card.

De materialen die ik heb gebruikt vind je terug onderaan dit bericht.
Niet vergeten Dinsdag 11 November gaat er weer een verzamelbestelling uit, wil je nog inkopen doen voor Sinterklaas dan laat mij dit voor 19.00u  weten die dag dan heb je je spullen mooi op tijd in huis.


Heel veel groetjes,

 Jolanda



 





1 opmerking:

Dawn Tidd zei

How pretty! I love that background stamp. Thanks for joining us at the Pals Paper Arts this week.