woensdag 1 januari 2014

Gelukkig nieuwjaar!!!

Zo, het nieuwe jaar is ingeluid, gelukkig heeft Sam al zijn vingers nog.
Ik hoop dat 2014 voor iedereen een mooi jaar gaat worden.
Afgelopen zomer ben ik vol enthousiasme in de wereld van Stampin'Up! gestapt en het heeft mij al zo veel plezier gebracht. Ik heb veel nieuwe mensen leren kennen en dingen gedaan die ik vroeger waarschijnlijk nooit had durven doen zoals een workshop geven.
Bij deze wil ik ook mijn lieve upline Miriam bedanken voor haar steun en advies het afgelopen jaar.
ook mijn klanten wil ik bedanken voor de leuke workshops die ik mocht geven, laten we hopen dat 2014 voor iedereen een gezond en creatief jaar mag worden.

Als laatste nog even een mededeling over het December cadeautje, helaas gaat het cadeautje deze maand niet worden weggegeven aangezien er geen klantbestellingen zijn geplaatst. Het cadeautje blijft hier liggen voor een volgende gelegenheid.



Groetjes Jolanda



1 opmerking:

Miriam zei

Jij ook een heel goed, gezond, creatief en succesvol nieuw jaar! Ik ben heel blij met jou in het team. Je bent een heel gezellige aanwinst! Ik hoop dan ook dat we nog lang van elkaar kunnen genieten en dat je ook het komende jaar weer veel plezier mag beleven aan Stampin Up! Liefs, Miriam