zondag 1 mei 2011

Hanglar kaartjes

Hallo!
Ondanks het warme weer van de afgelopen tijd heb ik toch nog wat kaartjes kunnen maken.Voor deze kaarten heb ik afdrukjes gebruikt die ik van een vriendin heb gekregen, gelukkig kun je tegenwoordig ook makkelijk op de site van hanglar Stanglar bestellen. deze had ik nog liggen en wilde ik eerst gebruiken, ik heb wel hele leuke stempels besteld!
Voor de bovenste kaart heb ik papier gebruikt dat ik eens bij de action had gekocht, ik vind het zelf vrij druk maar de kaart is toch lekker vrolijk geworden.

Voor deze kaart heb ik Tilda papier gebruikt dat ik ooit eens bij een swap heb gekregen, ik vind het super mooi papier en het is ook zo duur, ideaal voor Hanglar stempels vind ik.

Ben benieuwd wat jullie van deze kaartjes vinden, zou het leuk vinden om reacties te krijgen.

Groetjes Jolanda

Geen opmerkingen: